Izplūdes sistēmas remonts / Kvēpu filtra (DPF) mazgāšana

Kas ir Kvēpu / Partikulārais / DPF filtrs un kāds ir tā uzdevums?

DPF/ kvēpu filtrs ir inženieru izstrādāts mehānisms / filtrs, kura uzdevums ir samazinātu kaitīgo izmešu daudzumu / cieto daļiņu nonākšanu apkārtējā vidē.

Kvēpu filtri tiek uzstādīti dīzeļdzinēju automašīnās jau kopš no 2000. gada, automašīnām, kuru izmešu norma ir EURO 4, EURO 5, EURO 6.

Kas veicina paātrinātu kvēpu filtra / DPF aizsērēšanu?

  • Braukšanas režīms

    Vislielāko kaitējumu nodara mazi pārbraucieni pilsētas režīmā. Šādā režīmā lietojot auto kvēpu filtrs nesasniedz tādu temperatūru, lai tas spētu attīrīties, kā arī ņemot vērā īsā pārbrauciena laiku automašīnas vadības bloks nespēj veikt kvēpu filtra / DPF reģenerāciju.
  • Kāds no mehānismiem / mezgliem izgājis no ierindas

    Ja dzinēja darbība ir nekorekta, vai kāds no mezgliem ir izgājis no ierindas, tad pavisam neilgā posmā kvēpu filtrs būs aizsērējis un devēji, kuri atrodas kvēpu / DPF filtrā dos signālu par paaugstinātu pretspiedienu.
  • Eļļas un degvielas kvalitāte

    Auto ražotāji nereti vaino motoreļļas un degvielas kvalitāti. Mēs uzskatām, ka mums pieejamā degviela, kuru iespējams iegādāties DUS ir pietiekoši kvalitatīva, lai kvēpu filtra darbību nepasliktinātu.
    Līdzīgi ar dzinēja eļļu- mēs saviem klientiem rekomendējam MOTUL, MOBIL, CASTROL, LIQUI MOLY ražotāju eļļas kurām ir visi nepieciešamie kvalitātes sertifikāti.

Kādas ir kvēpu / DPF filtra aizsērēšanas sekas? Paaugstināts pretspiediens.

Zūd jauda, instrumentu panelī simbols, kurš simbolizē izpūtēju.
Atsevišķiem auto modeļiem nesekmīgas reģenerācijas laikā rodas nesadegusī  degviela, kura nonāk dzinēja motoreļļā.

Kas ir reģenerācija?

Reģenerācija ir process, kas paredzēts filtra attīrīšanai. Šo procesu automašīna automātiski veic pie pirmās izdevības, kad auto veic garāku pārbraucienu vai dzinējs konkrētu laika posmu darbojās noteiktā apgriezienu diapazonā. Ja automašīna patstāvīgi veic reģenerāciju, tas nozīmē, ka filtra pretspiediens ir paaugstināts.
Kad veikto reģenerāciju skaits būs pārsniedzis noteiktā laika posmā atļauto reģenerāciju skaitu, dzinējs ieslēgsies avārijas režīmā un automašīnai tiks samazināta jauda.


Kā risināt aizsērējuša kvēpu / DPF filtra problēmu?

  • Uzstādīt jaunu
  • Attīrīt esošo
  • Izgriezt filtru, pārprogrammēt vadības bloku

Saviem klientiem rekomendējam tikai pirmos divus variantus.
Jauna filtra uzstādīšana izmaksā no 500.00 – 3500.00 EUR, atkarīgs no auto modeļa.

Kvēpu / DPF Filtra mazgāšana izmaksā no 200.00 – 350.00 EUR iekļaujot filtra demontāžu / montāžu, tā mazgāšanu tam paredzētā iekārtā ar pretspiediena mērījumiem un žāvēšanu, diagnostiku pirms un pēc filtra mazgāšanas, nepieciešamās blīves un palīgmateriālus.

*cenu svārstība atkarīga no automašīnas markas / modeļa

Ja pie mums nogādājat jau demontētu filtru, tad filtra diagnostika, mazgāšana + žāvēšana izmaksā 120.00 EUR

Mūsu pakalpojumi

Izvēlies sev nepieciešamo pakalpojumu

Uz augšu

Kas mēs esam?

SIA PRORING Latvia uzņēmums ir dibināts 2013. Gada 13 novembrī. Uzņēmums ir sadalīts divos pamatdarbības virzienos:

Autoserviss
Ražošana


Autoservisa misija ir veikt kvalitatīvu auto remontu pēc ražotāju noteiktiem standartiem.

Ražošanas cehs ir sadalīts vairākos departamentos:
Metālapstrādes departaments- virpošana/ frēzēšana/ metināšana/ balansēšana un konstrukciju izgatavošana
Industriālās mazgāšanas departaments- augstspiediena un ultraskaņas mazgāšana
Atjaunošanas departaments- spararatu un sajūgu atjaunošana | stūres iekārtu atjaunošana | dzinēja bloku, galvu diagnostika un remonts

2018. gadā īstenojam uzņēmuma modernizācijas pasākumus izmantojamo bīstamo vielu apjomu samazināšanai. Pasākumi tiek īstenoti ar Baltijas Vides Foruma palīdzību un atbalstu no projekta "Baltijas pilotpasākumi bīstamo ķīmisko vielu emisiju samazināšanai ar aizvietošanu un resursu efektivitāti" (LIFE14 ENV/LV/000174), ko līdzfinansē Eiropas Savienības LIFE programma un Latvijas vides aizsardzības fonda administrācija.

Kontakti